Så får dele litt jeg også. Vi har en læringsvenn som heter Ute-Mons. Han er jo glad i skogen & jeg synes han ser ut som et tre.
Vår Førskolebarna ved Snåsa Barnehage har laget seg "voksestokk",der vi har målt lengda på alle barna. Blir spennende å se... Se aktivitet
Vår Starta smått med lille larven Starta smått med lille larven aldrimett-prosjekt i barnehagen med de minste. Se aktivitet
Vår Småbarnsavdelingen hadde en dukkevogn som skulle kastes Men vi valgte og gi den en ny sjanse så med litt vask, skruing og fantasi har vi nå laget en ny... Se aktivitet