Legger ut en ny sympati meld til våre kollegaer jeg. For jeg bare må si at jeg er bekymret for vår store bhg familie i disse dager.
Vår I Finnmark (Alta) tegne vi våren I Finnmark (Alta) tegne vi våren på vinduet siden den somle sånn med å komme til oss (Har brukt... Se aktivitet
Vår Våren har kommet til barnehagen Våren har kommet til barnehagen marihøner av papp/piperensere og blomster av papp/muffinsformer... Se aktivitet