Barna skulle lage høsttre, fikk velge selv farger, så ser vi at dette ble to i ett, «høst» og «alt blir bra» tre!
Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår Etter inspirasjon fra fantasifantasten Etter inspirasjon fra fantasifantasten, ble det en eventyr boks som vi skal bruke til eventyrpe... Se aktivitet
Vår I desse bietider; her er våre bier I desse bietider; her er våre bier og sommerfugler. Se aktivitet
Vår Vi er i vårmodus på jobb Så vi har laget blomster av eggekartong og isoloporkuler. Malt de og rulla de i glitter. Vi har... Se aktivitet