Vår Jeg har laget Hestehov sammen med ungene Det blir "2i1" Også har vi sunget Hestehov sangen. Fine ting å jobbe med nå på våren. Se aktivitet
Vår <p>Vi har laget lavvo i kuben vår</p> <p>Ved «bålet» sitter Sara med reinsdyret sitt. Vi har også reinsdyrski... Se aktivitet
Vår Vårvinkevinduet Med nspirasjon ifra Idébroen leget vi påskekylling til vinkevindu ut mot lekeplassen. Se aktivitet
Vår Først bossplukking Først bossplukking, så planting av gressløk, gullerøtter og blomkarse. Bærekraftig utvikling. S... Se aktivitet