Logg inn
Toggle navigation
Hjem
Pedagogikk
Rammeplan
Spes.ped.
Teoretikere
Omsorg, lek og læring
Migped
Samspill og kommunikasjon
Barns utvikling
Ledelse
Barn og helse
Førstehjelp
Smittsomme sykdommer
Forebyggende tiltak
Skriv til foreldre
Andre tilstander
Annet helsestoff
Smittevern
Idebank
Kommunikasjon, språk og tekst
Kropp, bevegelse og helse
Kunst, kultur og kreativitet
Natur, miljø og teknikk
Etikk, religion og filosofi
Nærmiljø og samfunn
Antall, rom og form
Tema
Barnehagefolk - zoomsamtaler
Barnevern
Barns medvirkning
De minste barna
Den viktige leken
Følelsesskolen
Hjemmebarnehage - intervjuer
IKT i barnehagen
Juleforberedelser
Kunstfag
Ledelse
Mat i barnehagen
Matematikk i barnehagen
Matglede i barnehagen
Ny i barnehagen
Pedagogisk dokumentasjon
Personalmøtet
Rekruttering
Samlingsstund
Sommer i barnehagen
Språk
Temaheftene til rammeplanen
Verktøy
Munch i barnehagen
Aktive foreldremøter
Personalmøte - Rammeplan - Pedagogisk dokumentasjon
Personalmøte - Rammeplan - Barns medvirkning
Ulik alder -ulike behov
Personalmøte - Rammeplan - Pedagogisk virksomhet
Personalmøte - Rammeplan - formål, verdier og syn på barn
Mobbing i barnehagen
Relasjonsbasert ledelse
Velkommen til barnehagen
Profesjonelt relasjonsarbeid
Følelseskolen
Skiaktiviteter
Kurs
Bli medlem
Glemt passord
Logg inn
Bli medlem
Kvalitet for barn
Kirsti Otheliussen, er førskolelærer i Oslo
25.05.2011
En kvalitativt god barnehage er ikke en barnehage hvor man presser inn flest mulig barn for å bli kvitt økonomisk underskudd eller barnehagekøer
Denne artikkelen er kun åpen for medlemmer Barnehageforum.
For å lese hele artikkelen må du logge inn (øverst til høyre i menyen).
Dersom du ikke er medlem må du melde deg inn for å få full tilgang.
Les mer om medlemskap i Barnehageforum