Les også
Hvordan motivere og skape mer arbeidsglede?
Å kjenne kunsten å motivere sine medarbeidere og ikke minst deg selv, er en sikker vei til å skape gode resultater for din organisasjon. Motiver til arbeidsglede, og din arbeidsplass blir ikke bare et bedre miljø å være i – det øker også effektiviteten.
Les mer >>Hvordan få til en god vanskelig samtale?
God forberedelse er nøkkelen til å lykkes også med vanskelige samtaler
Les mer >>Hvordan styrke den sosiale kapitalen?
Ny forskning viser en klar sammenheng mellom sosial kapital og virksomhetens yteevne
Les mer >>Den gode samtalen!
God kommunikasjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes med å utvikle organisasjonen. I dialogen må du ha fokus på medarbeiderens styrker, du må være nærværende og om nødvendig ta en time-out.
Les mer >>Fra krise til utvikling - dare to care
Hva skjer når vi er under press eller i kriser, personlig eller i personalgruppa?
Les mer >>Slik blir du en inneffektiv sjef
Å være effektiv er en dyd som den perfekte leder behersker. Hvis du er den perfekte leder trenger du ikke å lese mer.
Les mer >>