Glemt passord
Har du noen kroniske klagere der du jobber. Har du vært borti han som syns det uansett er for kaldt, for varmt, for mye vind eller for tørt?
Det er viktig å gi utlysningsteksten et innhold som er i overenstemmelse med jobben som tilbys
Her er fire ting ansatte mener kjennetegner dårlig ledelse.
Deter viktig at kritikk til sjefen fører til bedring, det er derfor lurt å tenke gjennom hvordan den skal gis
De klager på alt, går alltid på tvers av felles regler, og de er ofte påtrengende og har gjerne et oppblåst ego
Det er gjennom kommunikasjon at du kan påvirke i hvilken retning dere skal styre
Hvordan kommuniserer du nedskjæringer til dine medarbeidere?
Som leder må du bruke andre stratergier når du skal lede dine medarbeidere gjennom vanskelige tider
Å være leder i tider med stor endring er ofte utfordrende. Denne nettverksrapporten inneholder mye nyttig.
Kartlegging av barnehagen danner grunnlaget for utviklingsarbeidet. Sigurd Aukland har utviklet et godt verktøy for dette.
- komplekse utfordringer